Klachtenregeling

Klachtenregeling Stichting Jan Exploitatie Maatschappelijke Doelen

We horen graag van u!

Wat te doen wanneer u een klacht heeft

Samen met u willen we goede zorg bieden, in een veilige en prettige omgeving. Als dat beter kan, dan horen we dat heel graag van u. Het kan immers altijd voorkomen dat u niet tevreden bent. We hechten enorm veel belang aan een open dialoog, dus blijf alstublieft niet met uw vragen zitten. Spreek ons aan, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Want we onderscheiden ons juist door niet te denken in beperkingen maar in mogelijkheden. Vindt u dat moeilijk of bent u toch niet tevreden over ons na overleg? Neem dan contact op met de onafhankelijke klachtenfunctionaris via het Klachtenportaal Zorg waar wij als kleine zorgaanbieder/initiatief bij aangesloten zijn. U kunt uw klacht dan indienen via de site http://klachtenportaalzorg.nl via het klachtenformulier Hij/zij zal uw klacht dan verder opnemen. De onafhankelijke klachtenfunctionaris is onderdeel van de klachtenregeling waarover wij als Stichting Jan Exploitatie Maatschappelijke Doelen beschikken. Deze klachtenregeling voldoet aan de vereisten van de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg).

Wat te doen wanneer u een compliment heeft

Bent u tevreden over ons? Dat horen we dat uiteraard ook graag! Laat het ons, bestuur of begeleiders van Stichting Jan Exploitatie Maatschappelijke Doelen, dan weten of geef een beoordeling op de Facebookpagina van de diverse onderdelen/dagbestedingen van onze Stichting.