Dagbesteding T Smausje

Aan de Drieplassenweg 9 te Katwijk is onze snoep- en cadeauwinkel gevestigd. Geopend op maandagmiddag van 13:00-17:00 uur en dinsdag tot en met zaterdag van 9:00-17:00 uur. Wij verkopen 192 soorten vers schepsnoep voor 0,79 cent per 100 gram. Op bestelling maken wij snoeptaarten en traktaties. Showmodellen zijn te vinden in onze winkel. Ook verkopen wij 60 soorten verse thee. Op deze dagbesteding krijgen ook een aantal kinderen met een beperking na school en in de schoolvakanties een mogelijkheid om een zinvolle invulling van hun dag te hebben. De meeste van hen hebben een taal ontwikkeling stoornis (TOS), gedragsproblemen, moeite met gezag en geen sociaal vangnet. Door het bieden van structuur en aangepaste activiteiten worden deze jongste dagbesteders bijgestuurd in hun gedrag en wordt een vinger aan de pols gehouden ten behoeve van hun persoonlijke ontwikkeling.

Wist u dat we ieder jaar te vinden zijn op koningsdag met een grote snoepkraam in de zwaaikom van Katwijk en jaarlijks te gast zijn op de boeren kerstmarkt van Het Raamwerk in Noordwijkerhout? Dagelijks vullen we onze snoepvoorraad bij, houden we de winkel schoon en op orde en maken we samen met begeleiding de leukste creaties met snoep. Uiteraard zijn nieuwe ideeën altijd welkom en proberen we verzoeken van klanten voor bijzondere snoeptaarten of traktaties zo goed mogelijk uit te voeren.