Dagbesteding 't Leutje

Dit is onze jongste dagbesteding en sinds 16 januari 2018 gevestigd aan het Andreasplein 15 te Katwijk. Hier worden 60 soorten thee geserveerd en diverse rijkelijk belegde sandwiches gemaakt en samen met begeleiders verse taarten en cakes gebakken. Op deze dagbesteding krijgen ook een aantal kinderen met een beperking na school en in de schoolvakanties een mogelijkheid om een zinvolle invulling van hun dag te hebben. De meeste van hen hebben een taal ontwikkeling stoornis (TOS), gedragsproblemen, moeite met gezag en geen sociaal of beperkt vangnet. Door het bieden van structuur en aangepaste activiteiten worden deze jongste dagbesteders bijgestuurd in hun gedrag en wordt een vinger aan de pols gehouden ten behoeve van hun persoonlijke ontwikkeling.

Dagbesteding 'T Leutje is geopend van dinsdag tot en met zaterdag van 10:00-17:00 uur. Om 9:00 uur starten we met alle voorbereidingen zoals boodschappen doen en schoonmaken en om 10:00 uur openen we de deur voor onze klanten en starten we met bakken.